Τελικά, τι έγινε με κείνο το εργοστάσιο που κάηκε; Τα παιδιά πως είναι;
Εκείνοι οι 600 φοιτητές που έλαβαν εκτάκτως χημειοπροφύλαξη; Όλοι καλά;
Με τα κόπρανα/σαλμονέλα στο νερό της Μαγνησίας;
Εκείνες τις 2 Γαλλίδες τελικά τις βρήκαν;
Α ασχολούμαστε με τον δικηγόρο τώρα ε; Συγνώμη
Sandbird
32K posts
Love coding
- Σε τεχνικό λάθος της ΗΔΙΚΑ απέδωσε ο Άδωνις το σφάλμα. Δηλαδή; Έπεσε κάποιος server και δεν απαντούσε; Πού ακριβώς ήταν το πρόβλημα; Υπουργέ, δεν είμαστε ηλίθιοι. Το μνμ που έφερε πίσω το query το είδες; Θες να μου πεις πως υπάρχει προγραμματιστής πάνω στον πλανήτη Γη, που ως
- Λιποθύμησε λόγω ορθοστατικής υπότασης ο Δένδιας, χτύπησε το σαγόνι του και ήρθε ελικόπτερο για να τον πάρει απ'το Αγ. Όρος και να τον πάει Αθήνα. Σήμερα ήταν το μνημόσυνο του θείου μου (12/21). 6 μέρες σε απλή κλίνη, για ένα κρεβάτι ΜΕΘ που δεν ήρθε ποτέ. Σαγόνι: 🚁 Κοβιντ: ⚰️
- Greece Population density render Tutorial: shorturl.at/esGY2 Thanks to @mud for the idea: shorturl.at/hovA9
- Replying to @Sandbird_default error message θα έβαζε "Δεν υπάρχει ενεργή Ασφαλιστική ικανότητα"; Σε ποια γλώσσα προγραμματισμού το θες; Για πόσο ηλίθιους μας έχεις; Εκτός κι αν αυτός που σας έφταιξε το backend, ήταν πραγματικά ηλίθιος και κατά συνέπεια και σεις όλοι μαζί που τον προσλάβατε.
- Το "Αποτύχαμε με τον κορωνοϊό" του Τσίοδρα, μου θύμισε το "Μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου.
- 😡😡🧵😡😡 Πριν 5 μέρες η καρκινοπαθής θεία μου έσπασε την λεκάνη της μέσα στο σπίτι. Μπαίνει στο νοσοκομείο και την βάζουν μόνη της σε έναν θάλαμο εξαιτίας του καρκίνου. Αποφασίζουν να μην την χειρουργήσουν (πάλι εξαιτίας του καρκίνου)...οπότε κάθεται 4 μέρες μέσα, και σήμερα
- How are you breathing without a suit on?
- Επιστήμονες εκτιμούν ότι βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στην ανακάλυψη θεραπείας για τη Σκλήρυνσης κατά Πλάκας, καθώς ένα φάρμακο δημιουργεί εκ νέου το περίβλημα των νευρικών κυττάρων, που έχει καταστραφεί εξαιτίας της νόσου.
- Πάει η θεία... Από/με κόβιντ, δεν ξέρω, σίγουρα επηρέασε η νόσηση. Μπορεί να είχε καρκίνο αλλά όλοι εσείς οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί, όλοι εσείς που δε φορούσατε μάσκα ή ήσασταν με τις μύτες απ'εξω ή που αφήσατε κάποιον θετικό να κυκλοφορεί στους διαδρόμους, όλοι εσείς που δεν
- Replying to @Sandbird_Και συ που μπήκες θετικός μέσα στο νοσοκομείο ή που δεν πήρες όλα τα μέτρα προστασίας που έπρεπε να πάρεις, κάποια μέρα θα βρίσκεσαι στη θέση της θείας μου. Αυτό σκέψου μόνο. Δε με ενδιαφέρουν τα πιστεύω σου. Με ενδιαφέρει το ότι οι πράξεις ή η απραξία σου θέτουν σε κίνδυνο ζωές.
- Replying to @Sandbird_και κάθε μέρα που την επισκέπτεται. Είναι αρνητικοί! Ότι κόλλησε το κόλλησε εκεί μέσα. Αλλά έπρεπε να κολλήσει για να κλείσετε την πόρτα έτσι; Ποιος ξέρει από ποιον ηλίθιο το κόλλησε. Είναι τα super πρωτόκολλα ασφαλείας που έχουμε. Στον μεσαίωνα ζείτε και σεις και τα 5 εγκεφαλικά
- Replying to @Sandbird_να είναι θετική στον κορωνοϊό ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ; ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ! Θα σας πάρει ο διάολος...όλους εσάς που φοράτε βρακί χειρουργική ή είστε αμάσκωτοι μέσα στα 🏥. Τώρα κλείδωσαν την πόρτα. Τώρα δεν αφήνουν κανέναν να μπει μέσα στο δωμάτιο. Τώρα όμως είναι αργά. Τώρα κόλλησε.










